next best superstar

Kanske skulle berätta lite om vem jag är.



Annie, nitton år (spritmyndig till sommaren, då skall jag köpa en flaska körsbärsvin bara för att jag kan!), avslutar till sommaren gymnasiet (IT-Media).
Konstnär skulle jag säga att jag är. Jag gillar att skapa snygga saker, vare sig det är rörande texter, snygga rum, avancerade frisyrer eller häftiga outfits.
Självständig, kreativ och kärleksfull skulle jag välja om jag måste beskriva mig själv med tre ord. Det måste jag givetvis inte, men det kan vara kul ändå.

Valet av bild var ganska klockrent då detta är den välkända kallt-kaffe-minen. Den beskriver nog mig som person ganska väl. Jag stressar omkring med så mycket i tankarna att min fulla kopp kaffe allt som oftast har hunnit kallna. Detta är alltså om jag inte innan dess hunnit slarva bort den. Min mest sagda fras (till och med före "okej") är "var är mitt glas?" sägs det och det kanske stämmer.

När det kommer till musik gillar jag elektronisk musik (främst åt synth-electronica-hållet) även om rock och pop också kan vara tilltalande. Några egentliga favoritband eller favoritartister vet jag inte direkt om jag har. Jag gillar oftast specifika låtar av många olika band och artister och är inte mycket av en fangirl ändå. Band jag gillar många låtar av eller lyssnar mycket på är: Alice in videland, Cardigans, Kent, Slagsmålsklubben, Daft punk och Catatonia i helt random ordning. Jag är även ganska svag för piano i låtar men det rör ju sig om låtar och inte om artister. Egentligen är det väl mest knasigt att man sorterar musiksmak efter artister då en del band och artister bara gör en eller två eller tre bra låtar...

Jag bor ihop med min pojkvän i vår 44 kvadratmeter stora lägenhet. Det är vår första lägenhet men vi bor här fulla av kärlek till varandra och till lägenheten. Lägenheten är perfekt: stort kök, balkong och badkar. Minus på de blå tapeterna som vi inte hunnit byta ännu. Pojkvännen... han är också rätt perfekt, lång, snygg, mörkt hår, snygga stil, perfekt fotomodell (en sådan är dessutom alltid bra att ha med sig om man ändå har kameran med sig).

Kommentarfunktionen finns såklart om du vill ställa några som helst frågor för någon komplett karta över min personlighet och mitt liv tror jag inte att jag kan få plats med i ett inlägg i alla fall. :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0