Lägenhetsönskelista

Ett hem är ett ständigt pågående projekt som aldrig blir helt klart. Man hittar alltid nya saker man vill ha och saker som behöver bytas ut. Hemmet är ett uttryck för vardagens kreativitet och för de boendes personlighet.

Saker som vi hade gillat till lägenheten är följande:

Voodoo knivställ i rött hade gjort sig superfint i vårt kök! Har längtat efter den länge men den är alltid slut i rött överallt. Kanske tur för min plånbok.


Häftig stationsklocka från JYSK. Skulle kanske vara snygg i hallen, eller köket, eller var den nog skulle vara snygg. Hade jag vetat var jag skulle göra av den hade den nog redan varit hämtad och upphängd.


Blodbad duschdraperi... Egentligen är det pojkvännen mer än någon annan som gillar detta. Men jag tycker också det är snyggt och häftigt. och fräscht. en enkel detalj. inget krimskrams och konstigheter.
 

Binbin supersnygg papperskorg!


Väggljusstakar med sugpropp (att fästa på badrumsväggen) och glashållare till badkarskanten vore inte helt fel heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0