kreativitet och baileys TILL kaffet (inte i kaffet).

Har ägnat senaste två dagarna till att planera för min nya hemsida, och det är då tänkt att bloggen skall stryka med lite lätt i the winds of change så att säga. Tänker inte avslöja för mycket ifall jag fegar ur eller tröttnar, men om allt går som jag vill kommer det att bli awesome.

Springer omkring och fixar och packar inför Göteborgsresan idag. Tanken var att jag skulle köpa löshår för att göra dreads men tror allvarligt talat inte att jag orkar fixa det under de 9 kvarvarande dagarna så jag kanske hoppar det. Men Göteborg blir det oavsett.

Lite Baileys till kaffet för att stå ut med folkmassorna i Göteborg, eller bara för att det är alldeles sanslöst gott (alla borde få fri tillgång till baileys faktiskt). Har hört att det bara kommer dåliga band till Göteborgskalaset men det är ett bra tag tills dess, kanske skall ställa mig på gatorna i göteborg idag och skrika "MER BRA MUSIK" skämt åsido. :)

Häromdagen köpte vi typ fem paket tvättmedel. Det inkluderade ett paket vittvätt och ett med äppeldoft (eller någonting sådant, minns faktiskt inte exakt vad det var men det var inte standard iaf). Rosenblad skippade vi. Är trots allt allergisk mot rosor. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0