It's my life

I ain't gonna be just a face in the crowd
You're gonna hear my voice
When I shout it out loud

It's my life
It's now or never
I ain't gonna live forever
I just want to live while I'm alive
(It's my life)
My heart is like an open highway
Like Frankie said
I did it my way
I just wanna live while I'm alive
It's my life

[Bon Jovi - it's my life]

Har gråtit som fan i dag också. Varit arg och ledsen men mest har jag njutit av solen. Det är viktigast. Jag tror rentav att jag lyckats samla på mig lite RIKTIG solbränna också... haha... Jag har gått hur mycket som helst i solskenet och varit ute en stor del av dagen. Dessutom har jag lyckats lösa stor del av gårdagens problem. Titta bara!

"mina naglar är korta och fula" - Jag skall faktiskt ha HANDSKAR på mig. Jag filar till dem lite snyggt och målar dem silvriga men de kommer ändå inte att synas under handskarna.
"min pojkvän är sur hela tiden" - Idag har han varit hur go som helst och dessutom lärt sig vals för min skull.
"jag inte ens kan tvätta mina kläder utan att behöva ta massa skit" - Jag har inte ens behövt tvätta kläder idag. :D
"min dator bara krånglar"  - Det gör nätverket också, så jag behöver inte lida ensam! :D
"jag inte har plats för min backup någonstans" - jag lämnade in datorn som den var då jag kom på att det enda jag ville ha kvar var en mapp med bilder som ändå låg kvar på minneskortet
"min pojkvän bara sitter och spelar datorspel hela tiden" - idag följde han med mig ut och promenerade! fantastiskt!
"mina vänner säkert tröttnat på mig för att jag inte följde med och festade" - det hade de inte. träffade Amanda idag och åt lunch tillsammans, och Madole sms:ade mig nyss.
"mitt löshår jag skulle haft till balen är skitdåligt och jag inte har råd med riktigt" - fördel med kunskaper VS skithår är att ånga hjälper rätt mycket
"jag inte har råd att köpa mig en cykel" - fortfarande en tung börda faktiskt, men kollar tradera för fullt
"så jag kan ta mig till solariet imorgon" - missade att sola idag men fick en smula riktigt solsken istället
"och så jag kan åka och handla när jag vill" - det är rätt mysigt att ha med pontus till det ändå
"eller cykla hem till kompisar" - vad har jag för kompisar som bor på cykelavstånd?
"jag är helt stressad och inte hinner med och inte orkar hinna med och över att jag inte står ut med mig själv i all stress" - lyckligtvis står Pontus fortfarande ut. Dessutom börjar stressen lugna ned sig lite nu eftersom det är tillräckligt kort tid kvar för att jag skall inse att jag ändå inte hinner göra någonting... haha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0