Vart tog hon vägen?

Var har jag varit? kanske ni undrar... Ja, lite jag med faktiskt.

Jag har under sista läsåret varit med och startat ett UF-företag som tillverkar och säljer barnkläder, som projektarbete ungefär. Detta företag har jag jobbat med senaste veckan. Vi stod bland annat på mässa två heldagar under veckan. Mina fötter höll på att dö av smärta efteråt. Jag har varit helt slutkörd och varken orkat tänka eller skriva.

Utöver detta är det bara två månader (och någon vecka) kvar till balen. Jag har tagit hål i öronen för att kunna ha örhängen. Jag är supernålrädd så det var en stor skräck. Jag har piercat mig nio gånger men det är lika otäckt varje gång. Jag är så stolt över mig själv som vågade till sist.

Jag har handlat balklänning. Den har jag ingen bild på. Dessutom har jag skaffat smycken till balen. Jag lånade ett halsband av min mormor. (Jag visste inte att mormödrar hade sådana smycken, trodde bara de hade pärlor och bärnsten ungefär). Sedan shoppade jag ett par gigantiska matchande örhängen!
Bild på smyckena:



Så mitt i student/bal/söka-jobb-och-utbildning/plugga klart/bli snygg/hinna leva lite-stressen så blir det inte så mycket bloggande. Det kommer nog dyka upp något inlägg då och då, men senare när jag har mer tid blir det mer på riktigt igen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0