Tvätttider är heliga!

Så jävla arg! Hade bokat tvättid så när jag kom ned för att tvätta på min bokade tvättid så var det redan tvätt i maskinerna och i torkrummet. Jag lyckades efter ett bra tag lista ut hur man avslutar ett pågående tvättprogram och sedan tog jag ut alla kläder ur maskinerna och lade i en vagn. Var tvungen att torka golvet eftersom det rann från kläderna. Alltså massa extra jävla jobb för mig.

Satte upp en lapp där det stod "Vi skulle uppskatta att få tvätta på vår BOKADE tvättid, MVH vi som bokat denna tvätttid". Arg som fan! Tog torkrumsnyckeln men lämnade öppet så idioten kunde hämta sina kläder.

Kom ned efter femtiosex minuter för att hämta vår tvätt och lägga in en ny maskin och idioten hade fortfarande inte hämtat sina kläder från torkrummet så jag fick ta ned dem och lägga dem på en till vagn i tvättstugan = ännu mer extra jobb för mig!!!

När jag sedan kom ned för att hämta den andra maskinen är lappen sönderriven. Sedan kommer hon in och är sjukt otrevlig mot mig för att jag TVÄTTAR PÅ MIN BOKADE TVÄTTID! VADFAN!? Jag tar studenten om tolv dagar och har inte tid att boka om mina tvättider för att hon tar dem!!! Så hon fick en ordentlig jävla utskällning men fortsätter vara otrevlig och jag blir bara mer och mer arg och inrusande kommer trivselvärden som undrar vad som i hela friden pågår. Men hon stod helt på min sida eftersom det inte var jag som gjort fel.

JAG ÄR SÅ ARG! Skall snart ned och hämta min tvätt från torkrummet. Jag har för i helvete all rätt i världen att tvätta på min bokade tvättid! Varför kan folk inte respektera detta?! Hur fan kan folk med att gå upp tidigt på morgonen och stjäla en bokad tvätttid och sedan vara otrevliga dessutom?!?!?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0