frozen

FRYSER!!! Hyresvärdar måste vara sjuka i huvudet som tror att man klarar sig på 21 grader celsius på morgonen. Jag vill dricka en stor varm kopp te men skall ta fastande blodprov idag så tror inte jag får göra det. Känner inte alls för att cykla till sjukhuset i det iskalla dimmiga blöta vädret. Vad har jag för val? Buss? Så dyrt!

Drömde inatt att jag lämnade bort mina katter till Peter och att de skaffat kattlucka så katterna sprang iväg och jag var tvungen att åka och hämta Isola (som för övrigt fått en bebis) hos någon crazy catlady som tagit tillvara på henne för jag saknade henne så mycket. Knäppt. Sedan drömde jag att jag fått RIKTIGT bra fotografier på någonting som team rocket (ja, de från pokémon) ville köpa av mig och de erbjöd knark i utbyte mot bilderna men jag tackade nej och sade att de ändå inte har några bra grejer.

Vägrade vakna av alarmet. Kunde ju inte somna igår så var vaken alldeles för länge och tittade på en dokumentär om en nittonårig tjej som bara åt potatischips och potatismos men jag blev bara hungrig så jag fördrev tiden att göra mensas provtest. Trots min trötthet fick jag full pott. Det tror jag att de flesta får. Det var liksom frågor såsom om du har en svart triangel och en vit triangel, sedan en svart fyrkant och en vit fyrkant, vad följer efter svart cirkel? Löjligt. Vem får INTE alla rätt på det. De samlar ju bara kandidater för att göra provet och tjäna pengar på dem. Ungefär som utslagsfrågorna till "Vem vill bli miljonär". De är ju inte svåra alls.

Skall snart springa iväg mot bussen. Jag längtar efter en varm kopp kaffe i cafeterian efteråt. BRRRRRR...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0