the best I've ever had

And I find it kind of funny
I find it kind of sad
The dreams in which I'm dying
Are the best I've ever had

I find it hard to tell you
I find it hard to take
When people run in circles
It's a very very, mad world, mad world
[Tears for fears - Mad world]

Sitter i mitt kök vid världens snyggaste köksbord och målar mina naglar helt perfekta. Sovit bredvid min alldeles nästan sambo idag ("älskling, var är min..." "den ligger på byrån" "ja... hur visste du? jag har inte sagt vad jag letar efter ännu") efter att ha njutit i livet en stund i badkaret, bara jag och alla mina nya badgrejer jag köpte igår. Vi skall snart åka till knalleland och sedan springa en sväng på höstmarknaden. Därefter skall vi storhandla på MAXI. Jag njuter av livet iförd palestinasjal och mina nya snygga strumpor. De är som raggsockar fast snygga och bekväma och svarta och knästrumpelängd och jag älskar dem. Jag skaffade även nya overknees och benvärmare, för mer mys i livet. Ja, det var väl mest badsaker, och sånt som införskaffades igår, lite accessoarer, en röd cardigan, en lilarutig kjol (inte som den förra korta puffiga schoolgirlkjolen utan det här är en ganska tunn nästan knälång med rosett längst upp), två skissblock, en plattång, ett silikoncase till iphonen och så vidare... Plattången (159 kr) var det dyraste på hela listan. Jag är ingen storshoppare.

Idag packas väskan och imorgon reser jag vidare norrut. Skall kolla bussar och tåg ikväll medan jag packar. Det blir Liza, jag och en stor flaska sourz pineapple (var ju tvungen att köpa ananassprit till den mest ananasbesatta kvinnan som finns).

skall åka nu...
Lycklig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0