Längtan

Cherrybliss-badsalt och varm oboy på mjölken Madole lämnade här i lördags (med en liten skvätt vaniljextrakt och kaffe i också) samt det som är kvar av den mörka chokladen jag köpte igår delar denna kväll med mig, gömd under ett lager med skum och med kent i stereon (riktig skiva för ljudkvalitetens skull, inte spotify). Imorgon väntar nämligen en lång dag som börjar sju på morgonen med ullaredsresa och slutar sent på kvällen, rentav mitt i natten, med party på grand. Tokig av iver är man. Kommer aldrig att kunna somna! Därför passar det bra med ett avslappnande bad.

För var dag som går älskar jag mitt liv mer. Jag njuter mer för var dag av att bo ensam. Jag saknar ingenting. Jag minns inte ens hur det kändes att kyssa någon. och herregud. Jag behöver ingen. Jag har ju mina underbara vänner. Vad har jag ens gjort för att förtjäna så underbara vänner? Jag vet inte men jag älskar dem mer än vad jag älskar glass (och det är rätt så jävla mycket!). Med dem i mitt liv är jag aldrig ensam. Det är party, shopping eller bara vanlig fika. Liza, Madole och Amanda! <3 Sans toi, rien ne va!

Kommentarer
Postat av: Liza

Vackra fina söta du! Saknar dig och jag bara väntar på att det skall bli söndag någon jävla gång!!

2009-09-25 @ 23:23:16
URL: http://eruve.blogspot.com/
Postat av: Amanda

Gud vilken bra inställning till livet du har! =)

2009-09-26 @ 10:38:10
URL: http://medelrutanvingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0