Rock my life



När jag var i Ullared handlade jag: våtservetter, 2 sorters badsalt, 2 storters badskum, hårkur, plattång, tandborstar, lampskärmar...

Jag handlade även 2 skissblock, hårtofsar, hårspännen, stenar till naglarna (ja, kanske inte egentligen men), knästrumpor, overkneestrumpor, benvärmare, sjal, kjol, röd cardigan, peelingvantar, rosa iphoneskydd och en stor brödlimpa. :)



Skillnaden i lampskärmarna. De behövde verkligen bytas!



Storhandlade dagen efter Ullared. För första gången i livet handlade jag med egen kundvagn. I den hade jag två fulla papperskassar, två kattsandssäckar, två krukväxter, en jacka, en väska och ett sovande barn. Här är en bild på det förstnämnda.



Te-och-kaffe-skåpet är i sin ordning och ganska fullt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0