Verkligen

Sitter här lite smygskakis (eller smyg och smyg, det räcker väl med att kolla på hur mitt nagellack ser ut) med en redbull i handen, bakfull som ett as (men jag förtjänar det). Skall snart springa ned till maxi och panta lite flaskor och därefter hoppa på buss 159 mot Dalsjöfors för att gratulera min storebror på trettioettårsdagen.
Jag har på mig mina snygga nya jeans och har nylackade naglar i svart och lila. (funderar på att dra på mig en lila sjal för att väga upp att jag har svarta kläder på mig, känns som att det inte räcker med lila nagellack och ögonskugga).

Festade igår, vilket var trevligt. Jag hade skitkul. Vi var väl några stycken. Grannarna kom över en stund också, lite bittra över att de saknar balkong. Vi drog ned till stan och drack en whiskey (cider för min del) på bränneriet precis innan de stängde.

Ikväll bär det av till Putte för liten filmkväll. Jag blir inte klok på den mannen men jag orkar heller inte bry mig riktigt. Huvudsaken är väl att vi har trevligt. Jag har längtat efter att få hitta på lite grejer. Har inte gjort så mycket alls den senaste tiden, nästan bara pluggat och sovit.

Ute är det strålande solsken så man hade nästan önskat sig lite värme också men så är det ju faktiskt slutet av september (eller när jag tänker efter är jag faktiskt inte helt säker på det) så man får väl nöja sig med hur det är.

Jag har bestämt mig nu för att jag vill tatuera mig. (Det tog alltså ungefär tre år). Trollslända innanför höftbenet. Det blir hett! Nu skall jag bara spara ihop pengar till det (det kommer att ta ytterligare tre år, för jag kan komma på tusen saker som är viktigare än en tatuering).

Au Revoiiiir!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Nae, vem blir klok på putte just nu? Var filmkvällen skoj?

2009-09-20 @ 10:40:57
URL: http://amandabjuren.blogg.se/
Postat av: Liza

Då kan vi gadda oss tillsammans!! Jag måste få tummen ur nu

2009-09-20 @ 21:29:17
URL: http://eruve.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0